marți, 20 noiembrie 2012

BARBATI CELEBRI !!!


JONATHAN DEMME
Am vazut "The Manchurian Candidate", "Rachel getting married", "Tacerea Mieilor" si am vazut si revazut si iar revazut-zut-zut-zut-zut filmul "Philadelphia". 
Si pana aici e totul ok!
Incredibil, dar adevarat, e faptul ca nenea asta regizor-geniu a vazut la randul lui "Arrivederci amore, ciao" in cadrul festivalului de filme politiste de la Cognac (Franta), in anul 2007 - daca nu ma inseala memoria. (a se citi: in cazul in care nu m-am ramolit de tot!!)
Si, pe peronul garii, in timp ce asteptam trenul care ne-ar fi dus la Paris, Mister Demme a felicitat-o pe subsemnata de nenumarate ori. 
Este poate, una dintre cele mai frumoase amintiri din viata mea. Mi-a lasat si numarul lui de telefon. Nu l-am sunat. Nu aveam cum. A avut grija sotul sa piarda biletelul MEU in cateva ore...




KIM ROSSI STUART
Despre Kim e foarte putin de comentat. Kim trebuie vazut. La cinema. Si atat!
In oricare film. 
Dupa care te intorci resemnata acasa si iti tai venele...de ciuda!



RAOUL BOVA
Am avut norocul sa joc in trei filme alaturi de ochii cei mai frumosi de pe planeta asta! 
Primul lucru care imi vine in minte, cand ma uit la aceasta fotografie, e fata schimonosita a sotului in timp ce m-a intrebat : ,,Pot sa stiu unde erai si mai ales cine ti-a facut poza asta cu Bova?''
,,Amore, eram intr-o pauza de masa pe platoul filmului ,,Attacco allo stato''. El juca poitistul iar eu interpretam terorista. Tu erai regizorul! Si tot matale erai si fotograful!!''



CARLO CECCHI
Cel mai tare actor de teatru si cinema din Italia. Iar el e constient de asta! Ti-e si frica sa te apropii de el. 
Dar un pahar de vin rosu...uneste. Nu divide. Niciodata.



MICHELE SOAVI 
El e regizor! I-a luat cateva secunde sa se convinga ca sunt actrita lui preferata, vreo 6-7 luni ca as fi si femeia vietii sale si vreo opt ani ...sa ma ia de nevasta. Am fost fericita ca l-am avut, ca m-am bucurat de el, ca am trait alaturi de el ... pana a sosit fata noastra. 
Eva imi interzice cu desavarsire sa ma apropii de ei doi. E geloasa. E posesiva. Si e convinsa ca Michele e barbatul sau, nu al meu...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu