luni, 22 aprilie 2013

Punct si de la capat

http://atelier.liternet.ro/articol/13044/Alina-Nedelea/Punct-si-de-la-capat.html





Un comentariu:

  1. Eu sunt Anca. Si am citit despre cartea ta pe blogul Simonei Tache. La ora 11, azi. Doar ce am citit ultimul rand pe care l-ai scris. Cuvintele care mi-au mai ramas se transforma cumva intr-o dorinta, dorinta ca tu sa ai vreo 10 vieti, despre care sa scrii la fel de impresionant si sincer si grozav de tulburator, la fel cum ai scris in Soseaua Catelu 42.
    Bravo iti pot spune pentru unde esti, din toate punctele de vedere. Si pentru cum ai scris. Sincer, nici nu stiu ce sa-ti zic. Iti scriu asa,nu ca sa stii ca ti-am citit cartea, ci pentru ca m-ai impresionat atat de mult incat ma uit la boul la poarta noua si nu stiu ce sa-ti zic. Ti-am scris ca sa stii. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere